F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Officially Missing You
Assalamualaikum. Annyeong haseyo.

Sengaja aku update eventho aku tahu siapalah nak datang and baca blog aku yang tak seberapa ni.

Oleh sebab dah punya lah lama sangat tak update, tak even BUKAK pun web ni hahaha.

So, PMR dah habis. All of those stress flew away within days. And now, lounging around, nothing to do. Aku taktau lah nak klasifikasikan 'cuti' ni satu benda yang best ke tak. Every coin has two faces kan? So, eventho dapat release stress, no homework (tu yang penting), tapi yknow what, I miss homeworks.

I miss homeworks, everybody.

I miss writing because my handwriting now sucks and aku menggigil bila menulis. Tulisan caca marba ibarat cacing kerawit yang tengah menari tarian kpop (whut)

I miss dancing at school. Showing le buddies tarian aku yang superb perfecto *tangan di collarbone, mata ke atas*

I miss Mathematics.


Kbye. Salam.

0 comment[s] | back to top