F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Kepahitan peperiksaan
Assalamualaikum, hai.

Pahitnya exam? Na'uzubilah. Detik detik semasa menjawab kertas periksa tu memang salah satu detik tersengsara dalam hidup aku setakat ini. At least, exam aku akan habis dua hari lagi *gentlemen dance*

Tapi cuti dua minggu tu STILL ada kelas tambahan. Walaupun hati nak cuti, tapi aku tau semua ni teacher buat sebab beliau nak kitoran excel dalam pmr. doakan kami teacher :*

So, nak cerita pasal exam though aku tau tiada siapa datang blog aku *seka air mata*

Exam paling perit : Mathematicsssssssss

No mean to show off tapi biasanya aku boleh jawab dalam masa yang ditetapkan untuk exam Math ni. Tapi entah lah macam mana, untuk kali ini, aku gopoh, jawab entah hape-II, banyak tembak. Dan aku takut markah aku tak memuaskan. dan aku berdoa padaMu Ya Allah, bagilah ambamu ini menjawab soalan pmr dengan dada yang lapang, hati yang tenang, insyaAllah. Amin Ya Rabbal 'Alamin~

Exam yang agak senang? Arabbbb

Yeah yeah aku gedik. boleh pulak cakap yang exam arab senang. bagi aku AGAK senang bcause misha dah ada kertas yang sama macam tu, so kitorang study awal-awal. weeeeee ioveyou baby sehun :*

Nak study untuk agama. Assalamualaikum.

Oh and...

Happy birthday Kim Joonmyun. I forever love you. Saranghamnida oppaa

0 comment[s] | back to top