F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Inspiritics
Assalamualaikum :)



Aku nak sambung balik spazzing dekat Infinite ngan EXO as hari ini Jumaat kedua terakhir untuk cuti . Walaupun rasa macam sekejap je cuti , but I'm dying to go to school . Dengan kasut sekolah, baju sekolah dalam almari . Pergh, tak sabar

Dan aku tak jadi pengawas lagi dahh *gangnam dance* . Aku dah naik *krik krik krik* tujuh tahun jadi pengawas sekolah. Tapi aku rasa sebenarnya, aku bukanlah pengawas yang baik. Tugas pun entah ye entah tidak. Just maybe aura yang ada kat aku ni kot. Puii *baling kuali* ._.

Sungyeol dah masuk dalam top ten bias aku *scorpion dance* . Sebab dia lawak , comel , dan spontanious. Woii, aku eja ni betul ke ? Dah berminggu - minggu tak speaking laah katakann XD

Sambung spazzing . Ppyong~

Woah, Chen is so handsome in the picture. The picture is for EXO 2013 calendar. I'll kiss you Chen :* 

0 comment[s] | back to top