F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

That day~
Assalamualaikum,

Title bukan main jiwang, tapi just nak bagitau yang AKU TAK SABAR NAK PERGI SEKOLAH . Aku kira-kira adalah dalam 25 hari lagi. Hoyeh, excited niiii



Argh, Chen. Aku cium kau karang haha. Cium aku balik ;**** keke

 Say, kpop pun kpop. Greyson Chance apa cerita? haha jauh gila lari tajuk. Kalau Rissa unnie baca menda pasai makhluk Chance ni, serius dia maki maki aku. Bencinya dia pada Greyson Chance sampai kat shopping complex pasang lagu Greyson pun dia terjerit-jerit macam kena sampuk. Well, the weirder she'll be, the better. haha asyem ._.


The angel of my life, Nur Arissa bt. Taib bin Majid bin Ali bin Buma bin Sheikh al-Makhi 
Well, congratulations to Singaporeans for having SHINee World Tour Concert there. Lucky you T^T Don't worry. I'll just ask Minho yeobo to give a backstage VVIP ticket. Okay, aku dah membabi buta.  Oleh lah sebab dah bayak group-group baru yang debut debut lately, list bias aku totally wrecked habis. Aku cuba listkan recent bias list aku :-
  • Kim Jong In KAI EXO
  • Kim Jong Dae CHEN EXO
  • Kim Myungsoo L INFINITE
  • Jung Byunghee G.O MBLAQ
  • Kim Junsu JUN.K 2PM
Maybe list-list tu akan berubah dari time to time. Rojak ah aku ._. Dulu pun Kim Junsu pakcik daegu 2PM ni bias number 1 aku, sekarang hamek kau turun number 5. Even dulu, cinta pertama aku, Yang Yoseob. Dah tak de dah dalam top5 . huhu sekian nya dia ._.

Namun, Yoseob tetap ada dalam bias list. Just tak tau nombor berapa. Sejak keluarnya Caffeine, seriusly dia melonjaaakkkk turun T^T Aku memang insyaAllah takkan forever hilangkan Yoseob dari hati aku. Dia lah sebab utama aku jatuh cinta pandang pertama, kedua dan ketiga dengan music Kpop. Kay, longkang ._.

Anyway, aku nak promote blog orang ni walaupun aku ni bukan blogger terdaebak. Sesiapa baca benda alah ni mohon datang ek kat blog dia.


haha the reason aku letak gambar Kevin sebab akak ni peninat setia Kevin :) Wana Kevin Woohyun
hihik sedap tak nama yang aku bagi ;DD

Just wanna say thanks alot, Bagi tuto tuto yang sangat berguna, freebies yang sangat kiyowo, dan etc. Kita samasama InsKissme <3 I'm Soohyun biased and Myungsoo biased :)

Dahlah dah cukup panjang lebaq aku berceloteh. Ppyong~

0 comment[s] | back to top