F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Selamat Sejahtera kepada semua readers blog yang tak seberapa ini ,
Saya ingin menulis entri yang tidak ada kena mengena dengan apa apa jua . 
Sebenarnya begini readers saya tidak tahu hendak mengepost ape ape entri jua punnya adooiiiy
Tetapi hati saya berkata dan menyuruh saya post entri
#nampak sangat menipu ye tuan tuan dan puan puan .

Baiklah semalam saye dengan Abang saya *kezen pergi ke Kuala Lumpur . nak ikutkan memang best fikir sebab die ajak gi sana naik motor . #uuuuwwwww ...
nak jadi cerite kurang best nye , die pergi bawak motor sampai 110 km/h
Memang oommmaaaiiigooddd ....
bergegar lah kaki sebab dengan dekat jalan tar die pergi bawak laju laju .
Pastu die nak isi minyak , tergegar gegar kaki sebabkan Peristiwa tadi

and then the most humiliation .. jeng jeng jeng !
Kitorang beli Air red bulls and nescafe . pastu dengan selambanya abang saye cakap yang "nanti kita singgah dekat bawah jambatan minum air nie "
And then i said okaylah sebab saye pikir jambatan mane ?
And then die berhenti bawah jambatan yang betul betul sebelah highway
heta keta lalu lalang sebelah kiorang
Rase macam P.A.T.I. seketika
and then balik kena marah sebab jalan jalan lama sangat 
ofcos lah lame bu . K.L tuu ...

credits to : Abang Helmi kerana berjaya membuatkan perasaan P.A.T.I. diseludup masuk ke Malaysia ke dalam jiwa saya . SYABAS : )

0 comment[s] | back to top